LOST rockar.

tjoho! hoppas allt är bra med er, här är det nämnligen toppen :) nu har jag inte uppdaterat på länge, tiden bara springer iväg till massa annat. förra veckan hälsade frida på mig och vi festade till det lite, käkade god mat och shoppade. en tjej vecka alltså ;P och ah denna veckan kommer nog inte bli lika rolig med tanke på att det är så jäkla mkt plugg nu innan man går på sportlov. usch. men det är sånt man får ta antar jag! nu ska jag laga lite mat till mig, har legat och glott på lost hela eftermiddagen, fyfan vad laaaam jag e men whatever. har sovit sjukt dåligt på sistone så pallar inte göra ngt speciellt liksom. neh som sagt mat vare, korv stroganoff och pasta, yummi! puss&kram / frida


grr vad snygg jag ääääär -.-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0