grattis alla fridor

uppps, nu har jag fått klagomål på att jag borde uppdatera mer. så det ska jag göra ;d. för jag är så jäääkla snäll. hihi (a) iaf tänkte bara påminna er om vad det är för dag idag, jo det är nämnligen frida dagen! wiho jag har namnsdag. dock var det inte så många som grattade mig :( fick påminna alla, haha. jag hade iofs inte heller vetat det om jag itne fått ett gulligt sms av mamma där det stod: grattis på frida dagen vi hörs ikväll om bio biljetterna kram mamma. Ah vi ska på bio på måndag, hur mysigt är itne det då? ska dock ser farsan som jag inte har så höga förväntningar på, men aja..
tänkte slänga in lite bilder som togs i lördags innan jag typ.. dog... fyfan vilken kväll.


natha,frida,lydia

fan vad jag är snygg! :D

GRR!

pussss

snyggingar!

hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0