ett inlägg tilldelad min Asta

nu har jag varit i stan i ett antal timmar har inte gjort annat än att kastat bort mitt tråååkiga liv till min älskade dator :D haha. vad skulle jag gjort utan dig asta? självmord direkt, allvar asså.. hon är så fin (a) hihi. hon som gör så att jag kan snacka kärleksproblem med natha via facebook ju!? tack för att du finns asta, du är guld värd.. imon kommer frida hit, mysigt. ska shoppa lite hade vi tänkt. dock är det en jävla tattare som snott hennes mobil så där har vi lite problem med kommunikationen men då kom vi på den smarta ideén att jag ska lämna det öppet så går hon hit när hon känner för de ;) så alla som känner för att sno Asta kom hem till mig imon, dörren e öppen! Fast ta hellre min tv, ta inte Asta då får ni stå för konsekvenserarna och det tror jag inte ni vill! fan jag har skola imon, måste sova. ciaaao :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0