det luktar mat

japp det gör och jag är svinigt hungrig så ska bli gott med mammas mat.. fyfan vilken tränigsvärk jag har i hela kroppen verkligen, kul att jag ska träna imon igen och det kommer säkert vara bra? hmm.. fast jag iofs hrt att ma kan träna bort träningsvärk, vet inte om jag vågar tro på det för det funkar fan inte för mig. det blir bara värre.. nej nu ska jag sluta klaga, vilket jag är väldigt bra på och gör hela tiden.. juste tittade på; livet är en schlager, vilken film det är asså. lika bra nu som när man var liten. kommer aldrig glömma när frida kom till skolan och sa att hon hittat på en as bra låt vi skulle sjunga och ah ni kan ju gissa vilken låt det var? jo ingen annan än den låt som sjungs hela tiden i denna film, haha.. du är för rolig du gumman :) kan ju säga att detta var några år sedan som tur väl var..


aldrig ska jag sluta älska dig, du är allt jag och allt jag ber om.... "ha ha"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0