90210

blev ingen utgång idag för alex mådde inte så bra men tur var väl det, jag var inte så pepp på det ändå. så carro kom över till mig så käkade vi lite chips och tittade 90210, mysigt! det är så sjukt kul att visa gamla skådespelare från beverly hills spelar med som vuxna i "nya" beverly hills, just looove it! så sjukt bra är det. fast det tkr jag iofs om de flesta serier.. ska snart sova, blir två svsnitt av 90210 först för jag ska upp hyffsat tidigt imon, jag ska nämnligen städa tänkte jag, fan vad duktigt jag är :D just nu är det äckligt här, det behövs dammas, dammsugas, moppas, diskas och tvättas.. fyfan. tvättat har jag iofs gjort idag men fortsätter imon.
känns lite konstigt att sova ensam idag, har inte gjort det på typ 2 veckor nu men ska bli skönt att bre ut sig lite extra i sängen ;d får väl vänja mig med tanke på att det snart bär av hem till familjen i Unnaryd.. neh nu kallar beverly hills på mig, GRR! puss och kram ses på stan, hihi..


med tanke på att jag varit med carro ikv så är det väl lämpligt att lägga in denna gulliga bild på oss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0