jag är elak

ligger i andreas säng och har sällskap av muffis. Lille kissen. jag kan inte sova i mitt rum med tanke på att mamma fått någon däng och tagit bort passienerna.... och jag kan inte sova vid minsta aning av ljus och jag ska sova ut imon och vill inte få störd skönhetssömn (as viktigt för mig, fast neeh) så jag flyttade upp till andreas rum och där fanns det en massa julklappar upptäckte jag precis ;) man kan ju alltid hoppas på att ett eller flera är till mig höhö. varför jag egentligen ligger i andreas säng är för att jävlas lite med söta mamma. Man kan inte bara ta bort något sådär och gå obestraffat därifrån! Plus att andreas säng är skönare än min. Så det så! Godnatt (jag tkr om min mamma, tro inget annat!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0