vänner sviker, thats it

har ni någon gång blivit så svikna att ni blivit mållösa? Att ni helt enkelt inte vet hur ni ska reagera på händelsen som uppkommer. Man blir chockad och ler ett falskt leende för att sedan förstå hur fel allt är. Precis som när man var liten och önskade sig den där speciella leksaken. och när man sedan sitter på julaftons morgon och klämmer på paketen är man säker på att leksaken ligger i just det där paketet. När sedan tomten har varit där och man har öppnat paketet innehåller det något helt annat och man blir så besviken och ledsen. Men ändå ler man och tackar så mkt för vad man fått. Sedan i efterhand så grubblar man; varför sa jag inte att det inte var okej när jag hade chansen, så jag kunde bytt ut leksaken till den där andra som jag faktiskt hade haft nytta av? för nu är det ju försent.. det jag försöker säga är att man ska ta vara på de fina leksaker som man har!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0