särbeandla inte tjejer med stora bröst!

gick lite på stan idag, införskaffade mig bla underkläder. slänger upp en bild på dom, bara för att dom är så jääävla sexiga :D grr. tack och lov för att jag inte är en D kupa (ännu?) med tanke på att h&m endast har D kupa i såna där tråkiga vanliga spets bhar i svart o vit. seriöst vem vill vara tråkig o ha på sig sådana bhar hela tiden? jag menar, hallå!? tänk om man har pojkvän o vill vara lite sexig då och då, neh då måste man vara sexig i svart eller vitt. finns inte en enda rolig färg men storlek D på.. tummen ner på h&m:s underkläder där japp. för allvarligt talat vilken 18 åring utan jobb har råd att köpa sina bhar på typ twilfit? för där finns det nämnligen sexiga bhar med kup storlek D! bara för att man har stora pattar borde man väll inte särbehandlas? så drf tkr jag att h&m borde införskaffa sig större bhar åt folket med stora bröst!!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

ut med ångestern bby ;)<3

2010-09-03 @ 17:07:46
Postat av: FRIDA THE ONE

Ut ned ångesten bby ;)<3

2010-09-03 @ 17:08:29
URL: http://fridalisious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0