jönköööping

hejhej. dagen har spenderats med mamma i jönköping. super mysigt. träffade även på broder som vi lunchade med. hittade lite kläder så jag blev ju såklart nöjd, mamma med skulle ja tro :). imorgon ska jag och pappa åka in till staaaan, så drf hade jag faktiskt tänkt sova snart, annars kommer jag inte upp imon.. juste, för några timmar sedan var jag även duktig och sprang en runda och jag kan säga att det var inte nååådigt. fyfan. mina benhinnor vill mig inget väl!! måste nog hälsa på herr doktorn om inte detta går över.. måste dessutom verkligen bättra på min lilla kondition jag har! drf om jag nu kommer upp tidigt imon ska jag bege mig ut på en runda igen. plus att imon hoppas jag på att träffa emma också:) puss&kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0