hur underbar mamma har man inte?

"Frida, vek ihop lite på dina kläder, hoppas du hittar. Kram mamma"
nu längtar jag bara efter att få se hur fint hon har gjort i mina byrålådor. så hemskt som där såg ut innan. allt huller om buller! igår så fixade och donade jag, mamma och pappa i lägenheten. åkte till flygstaden för att införskaffa lite prylar och åh så bra det blev! kanske slänger upp en pic imon eller så. sen åket jag iväg till jobbet ochvid halv tio drog jag hem till maria på jobbet och så tog vi oss några cider o öööl. trevligt värre. dock vare inte så trevligt att vakna upp dagen efter med skallebank.. puuuh. sen var det bara att dra iväg till jobbet o nu sitter man här framför datorn och ska snart krya i säng, jobb imon igen. ciao!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0