damp = ich

tjoo. sitter här nyduschad och fiiin :) har ju jobbat iadg. suffan kom vid 2, så det vart super :D känns som en evighet sedan jag träffat henne o alla andra fina vänner som vatt i ayia napa eller hur fan det nu stavas. iaf ska fixa mig lite sen ska jag in till stan och träffa alma, ska bli super mysigt- rä inte riktigt pepp på rix fm alltså, känns typ b eller ngt. haha. laaaamt. drf spenderar jag hellre kvällen med gullan min. neh nu ska jag nog kolla min facebook sen maaakeup! på tal om ingenting jag har typ börjat få finnar i pannan & det vill jag verkligen itne haaaaaa!!! dampdampdamp, pallar liksom inte sminka finnarna (a) jag är lat i knoooow. neh fb vare. ciaooo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0