svett lök

men tja på er. har precis tagit en behövande dusch efter thaien idag, körde med bara skydden idag och gud vad kul det är :D spärra o hela skiten fick man ju också göra, gott. så blev ganska så svettig då vaa.. iaf idag efter skolan cyklade jag hem o tvättade lite, pluggade. sen åkte jag o emma t hennes pappa o så drog vi t helsingborg. skulle hämta emmas bil :) "bettan" skit snygg var hon. sen åkte vi tillbaka o ja pluggade lite till. sen åkte jag till träningen, en meningsfull dag alltså, not! fick även mail från min blivande(?) chef angående i sommar och så där, o det kändes ju super asså! oj fan nu blev klockan mkt satt o kollade in en snygging på facebook raaawr. drf tiden drog iväg så jävlig, sry. vi hörs säkert imon, ska lägga upp bilder från helgen då (förlåt har inte pallat, orkat, hunnit, haft tid att göra det. ah finns många ursäkter för lathet (A)) neh men hejdå nu asså. fan vad jag drog ut på det, tja.


emma o frida i stallet. kan ju fan inte bli sexigare.


Kommentarer
Postat av: *)

Ååh vilka fina tjejer !

2010-04-20 @ 19:25:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0