kompis alaaaaaadez

tjo breeeee, idag hade vi två inställda lektioner, precis som igår, gott. det tackar man ju för! så då hängde maria med mig hem, vi gjorde mat o sådär.. sen drog vi in t stan o mötte upp natha o suffan. natha o maria skulle besöka sjukgymnasten o jag fick vänta så klart. sen fick jag o maria en liten snilleblixt så vi hoppa på 10an för att åka ut t tylösand men vi pallade aldrig hoppa av så vi åkte runt hela skiten, sen åkte vi hem. töntade oss, sen kom emma. maria åkte hem o jag drog ut o sprnag en runda, söta emma fick cykla jämte o hålla mig sällskap, eller ah peppa mig. utan henne hade jag nog fan börjat gå igen asså. fan vad mina benhinnor värker på tal om om inget alls, bajshelvete. palla inte med dom. snart hugger jag av benen o skiter i dom. så slipper jag dra på dom, smart (i) neh nu ska jag göra ngt som jag inte vet vad det är hö hö.. pusshajken.


kompis 1

kompis 2
ja vi är efterblivna and we liiiike it ;D


Kommentarer
Postat av: bvm

kuuuul att du tar townsydrom bilden på mej och värsta snygga bilden på dej själv egooooooooo

2010-04-14 @ 21:52:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0