hoppande frida

fan vad jag har hoppat hopprep idag asså, helt obeskrivligt. kan ju säga att mina benhinnor inte mår alls bra, fyfan. eller ah min vänstra benhinna är det väl som får ta all stryk, o fråga mig inte vrf :s hoppas inte jag får benhinneinflammation bara, för då dör jag. jag menar det! iaf så känner jag mig duktig. känner att jag måste få lite bättre kombination på mina fötter asså. speciellt när pappa säger att jag ser ut som en mellanstadie elev när jag hoppar, VAA? inte alls kul asså. så imon ska jag ge mig upp tidigt o hoppa igen. känns ju faktiskt lite pinnit när man värmer upp på thaien o inte kan hoppa hopprep eller hoppa kan jag men det är verkligen inget att skryta med!
nu ska jag ge mig upp o titta på et tavsnitt av desprate housewives, köpte första säsongen igår så ska se om det är så bra som alla säger nu, eller ah så bra som moster sofia säger att det är ;p sen blir det nog sängen för min del asså, är trött.. puss och kram/ frida


Frida+Hopprep=?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0