helggggg

hej, igår var jag med maria o vi drog t emelie för att fira hennes 18års dag och det var roligt :) hände lite blandade saker hööh, men vi var glada för det :) jag o emma åkte till thaiboxningen innan o hämtade mina skydd o handskar, ska bli gott att få lite fart på träningn nu asså :) dock så gick jag inte idag, har så ont i halsen, huvvet o ah orkade helt enkelt inte :/ bläbläblä.. men blir träning på måndag igen, kanske ngn morgonträning också nu när man äntligen fårr utrustning. ska fixa mitt tandskydd också, har ju köpt ett men har bara inte hunnit med att forma det ännu. så fixar det imon tro jaa. idag ska ja, emma o maria hem t kristian o festa lite. wiho. ha det gott, vi höres. ciao..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0