tankar och funderingar

nu har jag och annie precis bakat en paj som står i ugnen. mamma jobbar idag så då får ju vi givetvis ta hand om maten. för det är ju pappa inte precis bra på.. är iaf skit hungrig och vill bara att minuterna ska gå snabbare och snabbare!! ska ta bussen in till stan vid 7 innan dess ska jag hinna med att plugga både svenska och hälsopedagogik. då får minuterna gärna gå sakta. är ju skit jobbigt att stressa ;s me det är sånt som hör till vardagen, right? tänk vad allt och alla stressar hela tiden, gud vad skönt att bara kunna varva ner för en gångs skull och inte behöva tänka på skolan och all annan skit som hör till. känns redan som att vi har hur mkt plugg som helst framöver! ska bli skönt att gå ut på praktik om några veckor. hoppas bara att jag inte får praktisera på ålderdomshem igen! det ska tydligen ågra i klasse göra för de inte fins tillräckligt med platser. jag kan ju säga det att jag absolut inte tänker praktisera 5 veckor med gamlingar, igen! fyfan vad tråkigt.. då ligger jag hellre hemma och sover eller går i skolan. blir fan sur, alla borde ju få samma färdigheter eller!? hatar orättvisa.

    vs.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0