unnaryd

nu har jag och messi precis varit ute och gått en långrunda. skönt! som sagt är jag då hemma i unnaryd och kommer stanna här tills på söndag. både mamma och pappa jobbar idag så har huset för mig själv, härligt att ha lite egen tid. ja, ikv kommer ju andreas hem också, så hela familjen blir samlad. var ju ett tag sedan detta inträffade. snart ska jag och carro hälsa på andreas i jönköping också hade vi tänkt, det kommer ju säkert bli riktigt nice! ;d fest, fest och åter fest. vad skulle jag ta mig till utan min partypingla? världen skulle vara så mkt tråkigare utan caroline! det är faktiskt sant. neh nu ska jag nog ta och ringa min praktik plats så jag vet när jag ska vara där på måndag. ha det fint!



pappa är så söt på denna bilden (; thihi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0