tummen upp!

jag är nu feberfri!!! får se om detta kommer hålla tills imorgon, det måste det verkligen göra. man vill ju inte vara sjuk på en fredag!? nej, för då äre fest som fan ;d wiho. carros ex alexander kommer till halmstad imorgon och då ska vi festa lite hade vi tänkt, så nej tack för feber! jaha, vad har jag gjort idag då? hmm, var på biblioteket eftersom att carro tvingade dit mig. sen åkte vi och jobbade. eller jag jobbade inte, jag tittade på (y). hehe, efter det blev det åka hem och fixa käk. wokat(stavning?) blev det, nudlar, kyckling och ah grönsaker. omg blir hungrig igen när jag tänker på de ;o. cepe jag är! sen poppade vi popcorn och tittade på den härliga filmen CLICK som gick på 6an, hoppas inte ni missade den! fast dock somnade jag och missade slutet, illailla. vi höres och synes♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0