söndag betyder snart måndag

nu är jag färig handlad. blev riktigt fullt i mitt vanligtvis tomma kylskåp! hjälpte även carro med hennes historia uppsats som handlade om svensk medeltid.. gick väl sådär haha. vi gav upp efter en halv timme (a) ska snart ta ett bad ska bli super härligt! vem älskar inte att ta ett varmt bad med hår inpackning osv? jag tror iaf alla tjejer är lite småförälskade i det. jaha ikv blir det väl lite mys hemma hos carro. kanske till och med lite tacos? mums. måste bara säga en liten små kul grej, det har börjat växa en SKIT fin blomma på min växt ;o visste inte ens att det kunde göra det. tydligen väldigt sällsynt enligt mamma. haha. med tanke på att jag haft den i över ett år så kanske det var på tiden att den utväxlades till en vacker blomma. *stolt*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0