sjuklingen frida

idag stannade jag tyvärr hemma. mår verkligen inte alls bra, ont i halsen som bara den! huvudet det värker det också.. tycker det var bättre att jag stannar hemma och vilar upp mig ist. plus att regnet bara öser ner utanför mitt fönster, det gör ju saken så mkt bättre-.-
igår myste jag och carro med tända ljus och god mat! gottgott. lite hockey på det också, hehe. vi snackade om alla problem vi har (som vanligt) och massa annan skit. nu ska jag nog fixa varm choklad, tända lite ljus och sätta på en film som jag kan mysa till. vill verkligen bli frisk!!! hatar att vara sjuk. det gör väl alla, hoppas jag. fast ibland kan det ju vara skönt att vara hemma och bara slappa.. men idag var jag verkligen skit peppad på att gå till praktiken. blä på ont i halsen! 
 


Kommentarer
Postat av: amanda

detta låter ju inte för kul frida! amanda får ta och hälsa på minsann! jobbar precis vid dig ju! :)

<3

2009-09-22 @ 21:07:18
URL: http://amaandab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0