praktik och födelsedag!

igår fyllde jag 17 och det firades med tårta och presenter, kulkul! och vad fick jag då? hmm, pengar, kläder, smycken och blabla. ointressant. jag fick precis det som man brukar få;p. jaha, första dagen på praktiken idag också. jag stortrvis! ser verkligen fram emot att spendera 5 veckor där. alla är super trevliga. vi får väl se om jag ändrar min uppfattning sen kanske, haha. jag hoppas alla andra i oph är nöjda med sina praktikplater och trivs där!
nu är jag iaf skit trött nu och funderar starkt på att lägga mig och sova några timmar! det skulle ju inte vara helt fel liksom.

Kommentarer
Postat av: Elin

Grattis i efterskott :)

2009-09-21 @ 19:03:21
URL: http://eeelllliiiinnn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0