myskväll med mig själv?

hej alla glada söta. har precis tagit en dusch och nu sitter jag här med en kopp te, mjukis dräkten är på och så visas ju gevetvis idol på tv! en massa ljus har jag också tänt så det är skit sexigt här inne nu, grr! neh inte så sexigt iofs, jag sitter här som en ensamstående mamma som är desperat och försöker hitta kärleken genom idol ^o) hahaha. okej jag vet jag har torr humor, jag vet.. okej lite sexigt kan det kanske bli i detta rummet sen, om en speciell person kommer (; & mer får ni inte veta om det, för det är en hemlighet. neh nu ska jag se om jag kan hitta en favorit här på idol, vrfi nte nicklas? eller nja lite för långt hår. för långt hår gillar vi inte! S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0