känner bara för att skriva av mig.

jag är så jävla besviken på dig fattar inte hur du kan göra såhär mot mig. jag trodde du kände som jag, men tydligen inte! du har sjunkigt till en låg nivå i mina ögon. du betyder ingenting för mig längre, du är som luft. jag trodde jag skulle bli riktigt sårad, men jag känner mig mer lättad och arg! allt du har sagt och gjort, du såg in i mina ögon och sa att du älskade mig. allt var bara skitsnack hela tiden. du måste vara jävligt känslokall för att kunna göra såhär. som tur var så var inte mina känslor lika starka för dig som dina tydligen var för mig. är så glad över det. inte en enda tår kommer jag fälla för dig. det var ju tur att jag inte öppnade mig helt för dig då hade nog detta känts som en kniv i hjärtat. jag tycker mest synd om dig som inte kan stå för vad du har gjort och vara en riktig man! jag ångrar varje gång jag har kysst dig och rört vid dig, jag blir bara äcklad av dig nu! du borde skämmas över dig själv, du är ju pinsam! visa inte ditt stenansikte hos mig igen. ha det bra lilla gubben ;)



Kommentarer
Postat av: amanda

gó frida!

<3

2009-09-27 @ 14:54:22
URL: http://amaandab.blogg.se/
Postat av: Hanna!

Jag hoppas att det löser sig gumman. du förtjänar den bästa (:



ps. låter som att du skrivit texten från mig till andreas, vartenda ord stämmer, hihi<3

2009-09-30 @ 00:19:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0