ja du

kom nyss hem ifrån jobbet och idag har jag målat tomtar, wiiie! super skoj ju. not. men bättre det än att sitta och glo iaf :P det är ju helt sjukt vad tiden går snabbt och det är ju också något positivt. idag ska caroline ta hål i tungan, vi får väl se hur det blir med det ;) hon kommer säkert banga ur. men man får ju hoppas på att hon inte gör det, är ju skit snyggt! jag vill också men nej jag är inte 18 och har inte mamma och pappas tillåtelse, illa. vad ska man göra åt saken liksom? vänta ett år kanske? smart frida, mkt smart. 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du ska göra som jag, ta hål i tungan i smyg ;)

2009-09-28 @ 16:52:23
URL: http://fridabackman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0