hejdå svin

igrå träffade jag som sagt sofia och det var mkt mysigt. det slutade med att vi hängde med carro till hylte för att jobba. haha lilla sofia hade ju aldrig varit i hylte så det var en väääldigt rolig upplevelse för henne! efter det begav vi oss tillbaka till halmstad, sofia åkte hem, jag och carro började fixa oss inför kvällen. vid 11 kom alex med tåget från göteborg och han var lagom go, här kör vi förfest på tåget förfan! haha. vid 12 drog jag, carro, philip och alex in till stan för att festa, wiho! kvällen började bra med dricka och bra musik. men om den slutade lika bra kan jag nog inte erkänna. ja min så kallade "pojkvän" visste inte riktigt vart och på vem han skulle hålla sina händer och läppar.. hmm.. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0