goddag

har precis fått reda på min praktik plats nu, Humlan hette det tydligen. får väl se hur det blir ;d ser fram emot det faktiskt. snart ska azra&carro ta hål i tungan och jag i naveln ska bli riktigt nice asså!! får väl se om det blir av ens, kanske bara blir att vi snackar om det och sen skiter det sig, hoppas det inte blir så. för är riktigt taggad på de :D jaja, igår var jag carro och tittade på sixten ishockey träning och carro blir tydligen kåt i killar med målvakts dräkt eller ngt.. haha så störd :D följde även med carro till vårdcentralen i hylte där vi som vanligt gjorde bort oss, bra jobbat där ja! (y) men vi hade iaf kul, det är väl huvudsaken? tkr lite synd om min carro faktiskt, ska hem till henne efter skolan och dricka te bara för det :d sen ska vi köpa skor. love it!
- FRIDA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0