dig♥mig

nyss hemkommen från baby, han skulle åka och jobba! så sitter här och är skit pigg, börjar inte förens kl 10.30 ;o. så jag rotade fram lite gamla one tree hill avsnitt, sånt är ju alltid underhållande tkr jag.
igår städade jag och azra heeela min lägenhet, vi dammtorkade, dammsög, skurade golv och städade toan. var riktigt stolt över oss! sen drog vi in till stan för att belöna oss med en varsin klubba (a) efter det drog vi hem till sixten och bara tog det lugnt och lyssande på musik.. sen fick jag äntligen träffa min fina carro som varit sjuk :( stackare. hon var väl inte helt frisk igår heller, men vi var bara tvugna att träffa varandra ;o. så får väl hoppas att jag inte ligger med feber och halsont om några dagar :| haha. fast det är en risk jag tar för att få vara med carro.
jag tvingade lilla azra att ta tåget nu halv 8 för att jag inte vill vara ensam (a) givetvis lyssnar hon på mig och tar tåget, sötnos då. neh, nu ska jag fixa fram lite gröt (y) grymt hungrig vafan. ha en fin regning/blåsig dag!


några dagars gammal outfit men vafan, det är alltid kul med bilder!?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0