det är inte bra att vara ute när man är sjuk, fy!

god kväll, sitter här med snuva och feber och mår faktiskt ganska bra, konstigt nog. dagen spenderades mesta dels i min säng med tvn! men hann även med att träffa sixten, min underbara caroline och filip! så vad ska ja klaga över liksom? neh juste, inget. vid 6 tog jag och carro bussen in till stan, hon åkte till fyllinge för att jobba och jag åkte hem till sixten för att mysa. hemma hos sixten tittade vi på simpsons och bara hade det bra, vi hade inte träffats på en hel vecka! ;o jobbigt.. sen körde sixten hem mig och carro vid 9 kanske? då möte vi upp "the boy next door" alltså filip för att gå en kvällspromenad och det var ju inte så jätte bra med tanke på att min hals är fucked up! & vi har massa roliga planer inför morgon dagen, wiho! hoppas,hoppas bara att jag är feberfri imorgon! men får nog stanna hemma från praktiken imorgon också. bra start på detta lilla frida, kanon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0