Chillin'

har verkligen ingen aning om vad jag ska ha på mig ikv, får fan damp på det snart! för det finns nog inget värre än att gå missnöjd med sin klädsel på fest, åh. blir lite smått sur på det faktiskt, men aja ska inte deppa nu vafan. är faktiskt ganska så glad annars. carro är fortf sjuk och ska inte med ut och festa ikv, tråkigt. men bättre hon ligger hemma och vilar sig så hon bli frisk ist!:)
imon ska ta bussen till hylte 09.45 så lär ju inte få sova sådär jätte mkt inatt.. men sånt får man ta, right? är sjukt trött så komemr nog "somna" tidigt. neh nu ska jag nog börja sminka mig lite smått. ha en trevlig kväll, det ska iaf jag ha! PUSS


*happyface*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0