varma mackor

idag har jag spenderat eftermiddagen med mikkan. vi gjorde inte speciellt mkt, satt mest och snckade en jävla massa skit som vanligt. hon är ju bra galen den tjejen! jaja, vid hm 7 gick hon hem och då gick jag hem till carro och alex som hade gjort varma mackor och självklart fick jag också några =) mums. hade fan bara ätit 3 knäckebröd idag liksom ;o. haha jag och carro skulle då börja på knäckebröds diet, men det gick ju åt skogen. liksom man kan itne överleva på knäckebröd!?!? iaf inte jag, även om jag hade behövt det. efter vi hade käkat kände jag mig lite påtränagande så då gick jag hem! och här sitter jag i min ensamhet och väntar på en uppenbarelse ifrån ovan..


Kommentarer
Postat av: Caroline din BABE

Du var inte påträngande :D haha Jag älskar dig vet du :D ÅH MIN PUSSBULLE <3<3<3

2009-10-07 @ 13:45:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0