uppe med tuppen

godmorgon, förlåt för igår men jag orkade verkligen inte. jag, annie och jennie satt och tittade på gamla filmklipp hela dagen igår så tänkte inte riktigt på att blogga. haha, man är sjukt ful! tänk vad jag man har förändrats genom alla år. jaja nog om det, ikv ska jag ta bussen in till stan och möta upp caroline, det ska bli så trevligt så. får väl se vad vi hittar på för ngt kul. kanske festa? hade varit hur kul som helst, minns fan inte sist vi festade :o så längesen vare.. fyfan. aja nu ska la jag ta mig en dusch och fixa till mig lite. sen ska jag och mamma ut och övingsköra lite kanske? får väl se hur det kommer gå.. är sjukt rädd för att köra :| gaah, hejdå!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0