sprit&öl papi

haaallo, kommit hem för en stund sedan. till unanryd alltså. sitter och diskuterar med pappa och andreas och man ska dricka sprit eller öl. haha. vart man får tag i det osv. pappa e så ful haha.. jaja familjen tittar på idol för övrigt, tycker inte det är så tilltalande faktiskt. jaah, och anderas ska ha tjejbesök ikv och mammas första kommentar: jaaa men vad kul med en annan tjej. hon e fan lika ful som pappa. ah och då drog pappa till med: skulle vara kul med en annan kärring. hahaha. jag vet torr humor men det är sånt som roar. jaha, vad har jag gjort annars idag? var inte på jobbet. mådde inte så bra på förmiddagen så va bara hemma och slappat. sen tog jag busse in till stan med alexander, mötte upp mamma och catrin. gick lite på stan sen drog vi hem och här sitter jag :)


puss på er


Kommentarer
Postat av: amanda

det är äckligt sjukt hur lika våra pappas humor är ;O haha!! igår skulle pappa köpa cider till mig; han kom ut med "fjortiscider" enligt han själv. hha

2009-10-24 @ 11:01:08
URL: http://amaandab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0