ont

jag är sjukt trött, vet faktiskt inte vad jag gör uppe redan ;s jag har ont i hela min kropp idag, undrar vad jag har gjort! liksom jag sprang mest bara runt och kollade läget igår haha. fattar inte hur man får träningsvärk av det. iaf för dom som tyckte att jag var helt SJUK som jobbade igår och att dem även inte fattade vrf jag inte gjorde det gratis ska jag bara hälsa att jag hade the time of my life. fanns inte en sekund då jag hade tråkigt. tycker det är tråkigt att vissa alltid ska tänka dåliga tankar om allt! men jaja, jag hade iaf roligt som sagt.


synd att jag inte hann ta en bild med våra vakt/sjukvårdar kläder på. hade som sagt fullt upp hela kvällen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0