ojoj

dålig uppdatering här ja.. sry. får väl ta och berätta om gårdagen för er idag ist med tanke på att jag missade det igår :P efter jobbet åkte jag och carro in till city för att käka med mikkan som jag itne träffat sen hon slutade i oph. fy som jag saknat den bruden. haha hennes personlighet är ju som den är liksom. finns inte riktigt ord för att förklara. när vi käkat klart drog mikkan till sin lilla pokje och jag och carro hem för att fixa oss lite. efter det blev det hockey med kim! haha, kände vakten så slapp betala inträde (h). självklart förlorade dom med 1-4, illailla. men kul vare iaf. har itne varit sådär super intresserad av hockey förut men allt har en början, right? efter matchen följde vi kim hem och ja hon bodde ju givetvis också typ 50 meter från mig och carro, vi får nog snart ta och besöka varje jävla hus på vår gata haha. sen blev klockan mkt så vi popade popcorn och somnade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0