när natten är som mörkast

nu har jag och mamma precis fikat med lite kaffe och te gott. ringde hyresvärden och erkände mina fel också. ja jag har tagit sönder mitt handfat (a) hihi. jag lyssnade på evas råd haha, hälsa mamma det amanda!
jag och mamma har även fixat lite mat, kalops blev det. sån här riktig mat eller vad man ska säga. iaf, det ösregnar här hemma, SKIT KUL! njaa inte så va.. så funderar på att läsa lite i min bok, när natten är som mörkast av john marsden. det är tredje gången jag läser denna serien, SJUKT BRA! får typ panik så mkt jag älskar att läsa dom, okej nu låter jag som en nörd, igen.. jag vill inte låta som en boknörd så jag ska nog gå nu, hejdå!


LÄSA 8-|


Kommentarer
Postat av: eva

SV; BRA FRIDA PETTERSSON - (den blonda unnarydstjejen) nu kan du tvätta händerna säkert igen! :)

2009-10-24 @ 16:03:36
URL: http://amaandab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0