hatar att vara fattig

carro kom och hälsade på mig på jobbet idag, det var mys såklart! :) efter det gick vi in till stan belv skiiit blöta, jävla höst väder! fast är ju iofs väldigt mysigt när man inte är utomhus och får smaka på regnet. jaja, jag fick iaf ngt damp och typ köpte en massa skit som jag egentligen inte behöver. smart frida. kommer få leva skit snålt denna månaden nu bara för det. bra att jag alltid tänker innan jag agerar, skit bra! får lite smått ångest nu och känner bara för att lämna tillbaks allt ;o men det kommer aldrig hända, mohaha. jag behövde ju trots att de dära jeansen och dom dära tröjorna och blabla.. nej nu får jag ångest ska ut och möta sofia, ha det gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0