haaaallo

tjatja, nyss hemkommen ifrån stan, eller rättare sagt flygstaden. mötte upp alma i stan efter jobbet och så gick vi runt lite i stan. sen tog vi bussen ut till flygstaden för att fösöka hitta skooor! och det gjorde vi båda två, lycka! jag köpte ett par höga svarta enkla stövlar och alma köpte ett par lite kortare med nitar och sånt på. båda två var skit snygga ;d. efter det gick vi eller jag och käkade på max. var sjukt hungrig. funkar inte så bra att käka två knäckebröd på en dag :/.. men vill man vara fin får man lida pin! eller hur!? ;) jaja nu ska jag dammsuga lägenheten för det ser ut som f*n. har massa löv och sån skit på golvet, inte bra att gå in med skorna hehe. neh nu ska jag städa, ciao! juste fick med mig två linnen hem ifrån gina också, får man ju inte glömma.


snart kommer även mina söta partypinglor! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0