godmorgon

jag har tänkt på en sak, är det inte meningen att man ska vara pigg och utvilad efter helgen? jag lyckas alltid sova sjukt dåligt när jag är ledig. typ lägga mig kl 4 sen upp kl 10. inte så bra va? och jag somnade ju då sent igår efter att först fått ett samtal ifrån alex och lite efter det ett från veckans babe, alltså caroline (; hehe. ah dom saknade tydligen mig och tyckte det var tråkigt att jag itne kunde vara med och festa med dom igår. tyckte jag med, men har varit komplicerat emellan oss nu på sistone. så var kanske bäst att jag inte festade med dom, tar nog igen det nästa helg med dom ist ;d som sagt är jag sjukt sugen på att festa, hihi.
och nu ska jag sätta på lite ansiktsmask, måla naglarna och bara vara allmänt TJEJIG! blir nog en hårinpckning på det också skulle jag tro.


klart jag också saknar min b-friend♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0