duktiga frida

nyss gått en helt ok lång runda och känner mig så duktig! känner att jag verkligen måste ta tag i mitt liv och börja motionera igen, man känner sig ju bara tjockare och tjockare för varje dag som går.. och tro mig man vill inte känna sig tjock, det är en jobbig känsla! glömde städa min lägenhet hehe, tror jag tar det imon ist, för då ska jag även tvätta osv. jaja, imorgon är det äntligen helg. känns så skönt att kunna sova ut på lördag och slippa gå upp kl 7 :| jävligt jobbigt må jag säga. hatar att behöva gå upp tidigt, speciellt när man vaknar av att det är mörkt ute, mktmkt deprimerande. neh nu ska jag poppa lite popcorn och sätta på ett avsnitt av oth, det förtjänar jag! kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0