alma&frida

sry för dålig uppdatering! men jag och alma har varit sjuka tsm idag. sjukt jobbigt. vi båda har hosta och snorig näsa (y) wiiie. skit kul verkligen. lite feber på det också, kan fan inte bli bättre. vi har iaf inte gjort så mkt idag, jejja kom in med lite mat till oss som vi käkade mitt på dagen sen cyklade vi hem till mig och badade badkar, det var mysigt såklart. sen har jag tvättat och städat lägenheten så är ganska så trött nu. mitt huvud håller på att sprängas också, great! men imon måste jag till jobbet, ska få mitt omdöme och så har jag lovat att baka äppelpaj till dem också och det vill jag inte missa för 5 öre! hur bra och mysigt som helst :) känns nästan lite tomt att inte jobba ;o. känner mig nördig. ska tända lite ljus och mysa till en bra film tänkte jag. vi hörs imorgon eller senare. puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0