alexander&caroline

denna dag har varit ganska så galen, eller mest konstig faktiskt. alexander ringde mig idag på praktiken och frågade om jag kunde fixa carros nycklar till lägenheten och jag bah ah visst vrf liksom? sen kom det fram att han skulle överraska henne och komma hit från skövde utan att säga ngt till henne, så himla gulligt. iaf så sa jag till carro att jag behövde hennes nycklar medans hon jobbade, mötte alex och gav dem till honom men sen skulle ju givetvis carro krångla till allt som vanligt. hon envisades med att bjuda mig på pizza! så då blev ju alexanders överraskning helt fuckad! han hade tänt en massa ljus och sånt dära gulligull och så kommer både jag och carro in genom dörren med en jävla pizza ;s. haha. tyckte lite synd om honom men det bästa av allt var att caoline blev jääätte glad och överraskad. hon bah: OMG, vad gör du här!?!?!? sweeeeet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0