trötter..

hej alla glada, dagen i skolan idag var lång och seg.. har grymt mkt plugg nu och det är ju inte kul alls! men det är bara att bita ihop, snart är det ju ändå jullov :d wiho. ser jag fram emot. har fan längtat till jul sen höstlovet :o haha. man kan inte hjälpa att man tycker julen är så härlig! man får ju hoppas på lite snö också hehe.. iaf efter skolan belv det plugg, har omprov i medicin imon -.- suuuck. sen mötte jag upp carro i stan så träffade vi alex och en kompis till honom, alex har fått jobb nu, grattis! :) och sen drog vi ut till flygstaden och handlade onyttigheter. gottgott, blev lite mys till simpsons också (y) och nu sitter jag är redo för sängen, lite oc kanske jag hinner med innan dess också. ciiao.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0