STOORM :d

sitter här nyduschad och snart ska man ge sig ut i regnet, smart? nej inte direkt. men det är något speiellt med regn, det är så härligt att gå ute i regnet, neh nu ljög jag. ska hem till caroline, hon har lite hemlig info jag behöver få reda på! snacka om att jag e nyfiken hehe.. men mindre nyfiken på att ge mig ut i regnet, blöta sockar, blöta kläder och blöt jacka. inte alls kul. speciellt inte när någon har snott mitt paraply, jag hittar fan inte det någonstans ;o stör mig fett mkt på den människan som har tagit de :D men nog om det, nu ska jag nog fan ta på mig en MASSA kläder och ge mig ut i stormen. ah juste vår lärare sa att det sulle bli storm! jag hoppas strömen går, det är ju sååå mysigt. massa tända ljus och sånt, tihi. dock tror jag inte risken är så stor när man bor mitt inne i stan men men. a girl can dream, right? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0