gul ;s

okej från mitt förra inlägg har min dag bara blivit sämre och sämre.. eller okej från kl 8 eller 9. jag skulle då färga mitt hår och jag följde min instinkt och slängde i färg i hela håret. något jag ångrade 20 minuter senare. jah 20 minuter senare frågade jag mamma om jag borde tvätta ur det och hon sa ah jo det kanske du borde göra så inte topparna blir så vita. så jag tvättade ur det och där står jag i blött hår med orange/gult hår!!!! och topparna vita. fyfan säger jag bara.. kände bara hur panik växte, visste inte vart jag skulle ta vägen :o. som tur var så blev det lite bättre när jag fönade till det, puuh. nu är iaf mitt hår lika vitt som jag hade det i 8an (y) kul.. men på söndag ska jag iaf köpa färg igen och då får nathalie färga det. tack gud för det!


en gång blondin, alltid blondin? haha..


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha du är söt gumman, vi fixar det :)

2009-11-14 @ 17:31:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0