fredagen den 13e

idag var vi "lediga" från skolan så igår kväll tog jag och nathalie bussen hem till unnaryd. skönt att vara på hemma plan igen ;). jag är lite stolt över mig själv idag faktiskt. jag gick upp ganska tidigt och har både hunnit med att baka, plugga 3 timmar och så hann jag till och med att gå en lång runda med messi min bby också! än så länge har jag ingen otur, för man brukar väl säga att fredagen den 13e är en oturs dag? för min dag har varit riktig bra hittills.. får väl se hur färgnignen av mitt hår går sen då.. kommer väl antagligen gå skit eller nått :o. neh fy då dör jag hellre. vet inte riktigt om jag ska göra slingor eller lägga färg i hela håret, hmm.. ni får väl se resultatet ikv. satsar väl på att färga hela håret, blir nog snyggast så. är faktiskt lite sugen på att lägga bruna slingor också, snyggt nu på vintern.. hmm, lite beslutsångest..



såhär såg det ut förra gången jag gjorde bruna slingor, 2007.. helt ok ändå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0