...

jaha vart ska jag börja? åkte ju till jönköping i torsdags, då dagen började med svininfluensa vaccin i unnaryd, sprutan gjorde itne ont eller så men fyfan hela min arm blev tung och öm. plus att jag gick runt och kände mig febrig och förkyld! kul, äckelspruta.. jaja efter jag tog sprutan besökte jag tandläkaren och det gick fint, inga hål här inte! efter det åkte vi till jönköping, shopping på ikea och a6. på fredagen åkte vi in till stan för att möta upp sofia och lilla tilda. fick min sena födelsedags preset av dom också, tacktack. och ja det blev ju en hel del shopping i helgen som ni kanske förstår ;p. på kvällen blev det taco mys och sen bar det hemåt. och igår gjorde vi inte alls mkt, skulle hängt med andreas och hans kompisar och festat men jaha där var det 18 års gräns, inte så överraskande men men.. tråkigt som fan, hatar att var en liten skit! nehe nu ska jag käka frukost sen ska jag och mamma ut och gå en runda =)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0