sjuuuk

hej alla, förlåt för uppehållet. idag fick jag gå hem ifrån skolan för jag mådde så jävla illa så jag fick gå och spy på toan. ah efter det gick jag hem. sen sov jag i några timmar och nu mår jag helt okej. vettifan vad som flög i mig! helt sjukt alltså. känner inte för att vara magsjuk precis, riktig lamt att sitta hemma och uggla i en vecka liksom. iaf hade sån där svenska redovsning idag om massa straff och ah vissa var lite väl magstarka.. men vi överlevde. idag är det första december vilket betyder att mamma fyller 41 och att det var ett år sedan familjen var i Thailand. det är helt sjukt vad man saknar sol, bad och att bränna sig ^, iaf jag vill utomlands NU! men säg någon som inte vill et. dock har jag varken tid eller pengar. eller tid har jag väl men orka ta ledigt från skolan och plugga hela tiden när man är utomlands. förra året stack jag ju under praktiken, mkt smart drag får jag väl erkänna.. men sen är jag ju ganska smart. PUSSHEJ


jag vet jag är en skönhet med gult/grått hår :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0