medium?

tjo, nyss hemkommen ifrån mormor & morfar. det var mysigt! Min moster har nyligen besökt ett så kallat medium som berättade en massa kusligt om det. tex min gammelmormor som gick bort i början av september detta året. hon berättade saker som bara vår familj vet om gammelmormor och det är helt sjukt tkr jag. tänk att det finns människor som har förmågan att kunna ta kontakt med andar. det känns så kusligt och främmande. jag blev iaf lite rörd över det sofia berättade att "mediet" hade sagt, det tror jag vi alla blev. ibland undrar jag om ens nära och kära som gått bort är mitt ibland oss och lyssnar på oss. frågan är om man vill veta allt om det övernatruliga eller om man bara ska låta det vara. vi människor är så överdrivet nyfikna så vi kan helt enkelt inte låta det vara, någon gång i framtiden ska nog även jag besöka ett medium för att få se vem som vakar över mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0