jag vill vara rik.

det var ett tag sedan jag vet. men jag har haft fullt upp. känner inte för att kasta bort min dyrbara tid framför datorn. men nu när det ändå är jullov så kan jag ju passa på. jag menar de enda planer jag har för detta jullov är att sticka en halsduk och flytta. japp ni hörde rätt den siste december ska jag vara ute ur min lilla, LILLA lägenhet. dock är det bara två trappor upp men två trappor upp ligger även en mycket bättre och större lägenhet! jag begriper mig inte på hur min budget kommer gå ihop nu i vår. det är hemskt vad fattig jag känner mig. jag får väl helt enkelt sluta köpa kläder och börja gå naken. snyggt. med tanke på att mitt nästa studiebidrag kommer gå åt till massa saker som jag "måååste" ha till min lägenhet. neh jag får väl helt enkelt börja jobba och tjäna egna pengar. fyfan..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0