göteborg!

tjoho, nyss vaknat drf jag inte har uppdaterat tidigare. dagen i göteborg igår var mkt mkt trevlig, massa shopping och liseberg! kan ju inte bli bättre? :) åkte hemifrån vid 9 kanske så var i gbg ganska tidigt. mötte upp daniella och vi tog en fika och snackade lite skit. saknat den bruden, var ett tag sedan vi sågs. senare stod liseberg på schemat och gud vad mkt folk det var! massa köer överallt, tråkigt.. plus att det kom en massa regnskurer hela tiden, men det stoppade inte mig från att ha kul! gud vad jag älskar liseberg, finns nog inget bättre faktiskt! alla är så glada och nöjda.
ne nu ska jag nog plugga lite matte och mysa med messi. honom har jag saknat nu när jag inte varit hemma, så jag får passa på att mysa med honom när jag har min chans.



fina daniella

hmm..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0